Thursday, September 18, 2008
Posted by Mei Shan at 3:56 AM
我的华语不好, 我也现在越来越讨厌华文了。
我不想让高级华文影响我的考试成绩,我也不想他回啦我下去不好的班里面. 咳呀!虽然考试过了,但是我还是放不下。好恐怖!我很怕!


home econs
me goreng.
the taste was plain. so i decided to go home and add more things to it.
No. 1
CHILLI!!!
No.2
More meat.
No. 3
Spring onions.!

Anyway. EOY is coming so everyone JIAYOU! :D